Overzicht diensten Autorespond Dienstverlening
Dankzij mijn ruim 7 jaar ervaring in het gebruik van Autorespond(R), kan ik jouw helpen met ál je werkzaamheden binnen Autorespond(R).
Dankzij mijn ruim 7 jaar ervaring in het gebruik van Autorespond(R), kan ik jouw helpen met ál je werkzaamheden binnen Autorespond(R).
Hieronder vind je een overzicht van de belangrijkste diensten die Autorespond Dienstverlening jou kan bieden. Voor de overzichtelijkheid heb ik de diensten onderverdeeld in 3 categorieën:
De stap-voor-stap werkwijze van Autorespond Dienstverlening wordt onderaan deze pagina beschreven.
Voordat je Autorespond® daadwerkelijk kan gebruiken dien je een aantal algemene instellingen te doen, b.v.:
Een deel hiervan dien je enkel te doen als je de Shopping Cart gebruikt.
Autorespond Dienstverlening helpt om deze ‘basisgegevens’ in te vullen en benodigde koppelingen te maken.
Code: AA-1
Heb je tijdens het gebruik van Autorespond® behoefte aan een ervaren gebruiker die (letterlijk) ‘met je meekijkt’ of die jouw feedback geeft? Ook dat is mogelijk bij ons.
Al dan niet via het delen van jouw scherm, kijk ik live met jou mee hoe je een bepaalde taak zo goed mogelijk kan implementeren.
Code: AA-2
Eén van de hoofddiensten van Autorespond® is de Autoresponder. Kortgezegd is dit de mogelijkheid om automatisch e-mails, of reeksen van e-mails, aan relaties te sturen of om op een bepaald tijdstip een eenmalige mail aan (een deel van) je relaties te sturen.
Een eenmalige actie waarbij er een template wordt aangemaakt voor al jouw toekomstige e-mails. Opmaak, lettertype, lettergrootte, voet (jouw naam / foto / etc.), en verplichte afmeld- / wijzig links worden ingevoerd.
Bij toekomstige e-mails hoef je dan enkel de ‘echte inhoud’ van de e-mail toe te voegen aan dit template.
Code: AR-1
Gebruikmakend van jouw e-mail template (zie hierboven), wordt de specifieke tekst / foto’s van een nieuwe e-mail aangemaakt.
Code: AR-2
E-mail verzenden aan een specifieke doelgroep en op een vast tijdstip (zogenaamde ‘broadcast’ of ‘mailing’).
Code: AR-3
Een ‘Lijstmanager’ stelt je in staat een inschrijfformulier op je website te plaatsen. Als iemand zich hiervoor inschrijft, ontvangt hij / zij vervolgens een reeks van mails. Deze mails worden:
Code: AR-4
De aangemaakte Lijstmanager (zie hierboven) vullen met aangemaakte e-mails (zie hierboven) en deze mails op door jou aangegeven tijdstippen laten versturen.
Code: AR-5
Een ‘Workflow’ stelt je in staat heel specifiek acties voor bepaalde relaties uit te voeren op grond van hun ‘gedrag’. Denk aan:
Met ‘Workflows’ kun je dus heel gericht informatie versturen of diensten / producten promoten aan mensen die daar ‘klaar’ voor zijn.
Code: AR-6
De Shopping Cart van Autorespond® stelt jou in staat je producten en / of diensten eenvoudig (via je website, via e-mails of via partners) te verkopen.
De Shopping Cart kan gekoppeld worden aan een payment provider (b.v. Mollie), zodat klanten via iDeal, Paypal, Credit Cart, … kunnen betalen.
Om producten / diensten te kunnen verkopen, dien je deze eerst in Autorespond(R) te definieren. Belangrijkste benodigde informatie is:
Het resultaat is een specifieke link naar de website van Autorespond. Deze link kun jij op je website kopieren, zodat mensen het product via jouw website kunnen aankopen.
Code: SC-1
Om producten / diensten te kunnen verkopen, dien je deze eerst in Autorespond(R) te definieren. Belangrijkste benodigde informatie is:
In het “nieuwe formaat” kun je tevens de volgende informatie vermelden (niet verplicht):
Het resultaat is een stukje “website-code”. Deze code kun jij op je website kopieren, zodat mensen het product via jouw website kunnen aankopen.
Code: SC-2
Opmerking: hiervoor heb ik uiteraard ook toegang tot jouw website nodig. Deze dienst geldt enkel voor WordPress-websites.
Code: SC-3
Opmerking: hiervoor heb ik uiteraard ook toegang tot jouw website nodig. Deze dienst geldt enkel voor WordPress-websites.
Code: SC-4
Binnen Autorespond(R) kun je aan elk product een korting hangen. Dit kan op 2 manieren:
In het eerste geval hoeft de koper niets extra’s te doen, de korting wordt standaard verrekend. Je kan de korting op een bepaalde datum af laten lopen.
In het tweede geval dient de koper in het betalingsproces eerst een code in te vullen, waarna de korting wordt verrekend. Ook deze korting kun je op een bepaalde datum af laten lopen en je kan een maximum aantal instellen van hoe vaak die code gebruikt mag worden.
Code: SC-5
Duidelijkheid staat bij mij hoog in het vaandel, zeker wat betreft communicatie. Hieronder vind je stap-voor-stap de werkwijze als wij met elkaar in zee gaan voor wat betreft het implementeren van jouw wensen in Autorespond(R):